SABİTLENEBİLİR! Askeri Üs Askeri üs askerlerin toplandığı alandır. Askerler buradan başka birlik üyelerini desteklemeye
başka köyleri yağmalamaya veya fethetmeye gönderilir.Askeri üs sadece köyün merkezinde ayrılmış olan özel bölgeye kurulabilir.Yapı seviyesi artırıldıkça mancınıklarla saldırı düzenlenebilecek düşman yapılarının sayısıda artar.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
110 |
160 |
90 |
70 |
1 |
0:33:20
Koşullar: hazır yok
Pazar Pazar yerinde diğer oyuncularla hammadde alışverişi yapılır. Pazar yerinin seviyesi ne kadar yüksek olursa
o kadar fazla nakliyeci sahibi olunur ve aynı anda bir çok oyuncu ile ticaret yapabilirsiniz.
Halk avantajları:Romalılar: Satıcı 500 miktar taşıyabilir.
Hız: saatte 16 Sektör.
Cermenler: Satıcı 1000 miktar taşıyabilir.
Hız: saatte 12 Sektör.
Galyalılar: Satıcı 750 miktar taşıyabilir.
Hız: saatte 24 Sektör.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
80 |
70 |
120 |
70 |
4 |
0:30:00
Koşullar: Merkez Binası Seviye 3
Hammadde Deposu Seviye 1
Tahıl Ambarı Seviye 1
Kışla Kışlada kara birliği yetiştirilir.Binanın yapı seviyesi arttıkça askerler daha hızlı yetiştirilir.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
210 |
140 |
260 |
120 |
4 |
0:33:20
Koşullar: Askeri Üs Seviye 1
Merkez Binası Seviye 3
Ahır Süvariler ahırda yetiştirilir ve eğitilir.Yapı seviyesi arttıkça süvarilerin eğitim süreleri kısalır.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
260 |
140 |
220 |
100 |
5 |
0:36:40
Koşullar: Silah Dökümhanesi Seviye 3
Akademi Seviye 5
Tamirhane Koçbaşları ve mancınıklar tamirhanede üretilir ve hazırlanır.Yapı seviyesi arttıkça üretim hızlanır.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
460 |
510 |
600 |
320 |
3 |
0:50:00
Koşullar: Akademi Seviye 10
Merkez Binası Seviye 5
Akademi Akademide değişik askeri birlikler yetiştirilir ve geliştirilir.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
220 |
160 |
90 |
40 |
4 |
0:33:20
Koşullar: Kışla Seviye 3
Merkez Binası Seviye 3
Silah Dökümhanesi Silah dökümhanesinde askerlerin saldırı gücü geliştirilir.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
170 |
200 |
380 |
130 |
4 |
0:33:20
Koşullar: Merkez Binası Seviye 3
Akademi Seviye 3
Zırh Dökümhanesi Zırh dökümhanesinde askerlerin savunma gücü geliştirilir. Araştırmalar dökümhanenin seviyesine göre fazlalaşır ve zırhlar iyileşir.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
130 |
210 |
410 |
130 |
4 |
0:33:20
Koşullar: Merkez Binası Seviye 3
Akademi Seviye 1
Saray Saray
köylerin birine kurulabilir ve bu yapı otomatik olarak başkent koruması altında olur. Oyuncunun 4'ten az köyü varsa başkent düşman tarafından işgal edilemez.
Seviye 10
15 ve 20'de üçer tane göçmen veya bir şehir idarecisi (Senatör
Muhtar
Reis) eğitilebilir.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
550 |
800 |
750 |
250 |
1 |
1:23:20
Koşullar: Elçilik Seviye 1
Merkez Binası Seviye 5
Köşk
Köşk Köşk kralın ziyarete geldiğinde konakladığı yapıdır. Bir köyü işgal edebilmek için saray ve köşk önce mancınıklarla yerle bir edilmelidir.
Seviye 10 ve 20'de üçer tane göçmen veya bir şehir idarecisi (Senatör
Muhtar
Reis) eğitilebilir.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
580 |
460 |
350 |
180 |
1 |
0:33:20
Koşullar: Merkez Binası Seviye 5
Saray
Ticari Merkez Ticari merkezde at arabaları geliştirilir ve bunlar güçlü atlarla çekilir.Satıcılar bu binanın seviyesine göre daha fazla hammadde taşıyabilir.
Her seviyede kapasite 10% artar ve 20.seviyede bir satıcı 3 kat daha fazla hammadde taşıyabilir.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
1400 |
1330 |
1200 |
400 |
3 |
0:50:00
Koşullar: Pazar Seviye 20
Ahır Seviye 10
Turnuva Yeri Turnuva yerinde askerler antrenman yapabilir ve aaaanetlerini geliştirirler.Turnuva yerinin seviyesini yükselttikçe askerler 20 sektörden fazla mesafelerde daha hızlı olur.
1.seviye için
masraflar ve
inşaat süresi:
1750 |
2250 |
1530 |
240 |
1 |
0:58:20